omdat dat ook leuk is om te zien, volgens mij :-)
ik wilde weer een blogje schrijven, maar op patchgebied ben ik momenteel erg saai: hexagonnen tot en met!
dus....
heb ik mijn fototoestel gepakt en ben wat fotootjes gaan maken van alles waar ik mee bezig ben of wil ;)
gewoon, voor de leuk!
de eerste:
de Home Sweet Home heb ik in het geheel klaargelegd om zo op te pakken en mee bezig te gaan: achterkantstof zit erin, een doosje met naaldentrekker, naalden en quiltgarens, de ring...geen excuus meer om niet eindelijk aan de laatste stap van deze lap te beginnen!
gewoon een klein dienblaadje met gezellige frutsels en trutsels erin, ook klaar om zo in te graaien en te gebruiken. zelfs de knoopjes en leuke labels van oude kleding bewaar ik! je weet maar nooit waar ze nog eens leuk bij passen ;)
het lieve kleine bakje waar mijn geliefde vingerhoedjes inzitten...nu moet ik heel eerlijk bekennen dat ik daar ook weer mee verder ga. gisteravond merkte ik dat ik een beetje mijn genoeg krijg van alleen maar bloemen, dus deze gaat weer voor tussendoor :-)
het is ook al zo'n lekkere lap aan het worden, zo één die zo lekker in de handen aanvoelt, waardoor je weer zin krijgt om ermee verder te gaan!
en mijn mandje waar alle stofjes en malletjes inzitten die ik gebruik voor de hexjes. de bovenste drie lappies heb ik vorige week weggesnoept bij grote zus van www.hobbyshopfugeltsje.nl omdat die er zo leuk bij passen! heerlijk, die kleine vondsten :)
nu eerst maar eens kijken of er nog iets loshangt aan de bloemenlap...zo niet, dan ga ik mij weer eens wentelen in vingerhoedlapjes!!!
Followers
Labels
Kerst
(21)
hexagonnen
(15)
hobbyshop fugeltsje
(14)
vingerhoedjes
(14)
Dansende Dames
(12)
scheve huisjes
(12)
huisjesquilt
(11)
Home Sweet Home
(10)
stofjes
(10)
genieten
(9)
tussendoortje
(9)
Wonky Wishes
(8)
mandjes
(8)
Bonnie Hunter
(7)
bloementuin
(7)
winter
(7)
Fester
(6)
naaimachine
(6)
Pink lady
(5)
klosjesquilt
(5)
mini-bee
(5)
Halloween
(4)
Jeannet
(4)
dixie chickens
(4)
love snow
(4)
scraps
(4)
Kreadoe
(3)
Lynette Anderson
(3)
bobbin
(3)
green tea and sweet beans
(3)
haken
(3)
kerstster
(3)
merry mini x-mas
(3)
opruimen
(3)
quilt along
(3)
quiltgroep
(3)
regiodag
(3)
scotty dogs
(3)
sterrenquilt
(3)
Santa's Village
(2)
christmas fun
(2)
crazy patchwork kerstsok
(2)
create-a-long
(2)
decoratie
(2)
feathering the nest
(2)
handwerkbeurs
(2)
kerstkrans
(2)
kerstruil
(2)
knopen
(2)
manden
(2)
maple leaf
(2)
my way
(2)
naaikoffer
(2)
scrappy christmas
(2)
sterren
(2)
string spiderweb
(2)
tuin
(2)
ufo
(2)
Dear Jane
(1)
Happy Zombie
(1)
Santa Train
(1)
Sneeuwmannen pyramide
(1)
allerlei
(1)
award
(1)
candy pack
(1)
creatief
(1)
eigen ontwerp
(1)
gingerbreadmannen
(1)
herfst
(1)
hobbelpaardje
(1)
ideetjes
(1)
kaartenhuis
(1)
kerstbal
(1)
krans
(1)
naaiblikje
(1)
octablom
(1)
papier-machè
(1)
pasen
(1)
quilt
(1)
quilt&zo
(1)
scrap flower
(1)
speldenkussen
(1)
stoffen bloem
(1)
supergoof
(1)
symbolen
(1)
tas
(1)
to-do-lijst
(1)
voorjaar
(1)
windows
(1)
het koffie-moment :)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Rainbow of Hope...6 jaar geleden
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Zalig Pasen11 jaar geleden
-
Translate
Mogelijk gemaakt door Blogger.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

2 reacties:
Ja die projectjes waar we allemaal mee bezig zijn en graag mee door willen gaan.Dat is niet verkeerd dan kun je lekker kiezen waar je mee verder gaat. Tussen 2 haakjes de hexjes staat leuk boven je blog.
Gr. Miranda
we gaan gewoon lekker verder! ja, ik dacht: laat mij weer eens mijn foto wijzigen en dan ook maar gelijk een zonniger kleurtje als achtergrond :-)
Een reactie posten