woensdag 27 juni 2012 | By: Judith

bloemen, bloemen...en een B52 ;)

ik heb vanmiddag een rondje foto maken gedaan!
mijn eigen B52!!! mijn ouwe trouwe naaimachientje :-) met een projectje erbij, waar ik verder nog niets over zeg ;)
en trouwe quiltkat Fester was niet ver weg...het liefst ligt ze onder mijn werk, maar dat is zo onhandig...
het witgeschilderde hele oude stoeltje! druk bezig met een nieuwe bekleding om mijn billen op te zetten ;)
even van dichtbij...je zou kunnen gaan denken dat ik iets, wat dan ook ;), heb met hexjes...nou, dat is ook zo!! leuke vorm, grote favoriet bij mij (en bij vele anderen zo heb ik gezien in blogland).
de immer groeiende bloementuin :-)
ik heb vanmiddag een nieuwe manier van bloemen aannaaien gevonden, een manier die voor mij veel beter werkt dan de manier waarop hij in Vignette beschreven staat en ik kan jullie wel zeggen: wat een verademing dan! als je die manier vindt die voor jezelf het beste werkt. en zo super-simpel, natuurlijk, want dat is altijd zo :-)
Leanne had beschreven om "blokken" te maken van vier bloemen met een losse hex ertussenin...het handigde me to-taal niet! maar ja, om de bloemen er op de juiste manier aan te zetten, moet je wel goed opletten...
nu zet ik ze er 1 voor`1 aan, zoals ik al zei: supersimpel...maar laat het je maar weer eens zo te binnen schieten ;)

dus, met andere woorden, ik ben weer met veel tegelijk bezig...en dat bevalt me uitstekend!! :-)





2 reacties:

hobbyshop fugeltsje zei

Je hexjes zien er allemaal erg mooi uit.
En wat is dat voor geheime project waar je mee bezig ben?
Of mag ik het ook niet weten.
Veel plezier met je hexjes en geheime project.

Gr. Miranda

Annie Kingma zei

Leuke en mooie hexjes, ook wel mijn favorieten. We lezen zeker van het geheime project.
Ben met 3 projecten bezig.
Groetnis Annie