dinsdag 5 november 2013 | By: Judith

Aaaaah, het laatste blok....

Aaaaah, the last block...

Ook de bakkerij is nu af, waarmee ik dus alle blokken van de scheve huisjes heb gemaakt...dat is nogal tweezijdig qua gevoel:
Leuk, ik heb ze allemaal af, bijna weer een top in elkaar:)
Jammer, ik heb nu al die leuk om te maken blokken af :(

Ik hou het maar op LEUK!

With the bakery finished, I've made all the blocks of the houses...it is kind of two sided for my feelings:
Great, I have finished all so now I almost have another top completed :)
Such a shame, I am through making all those lovely blocks :(

I'll keep it at GREAT!

Het hele blok.

The whole block.

Alleen de bakkerij, die "natuurlijk" nog opgeleukt gaat worden met gingerbread mannetjes knoopjes :0) en andere snuisterijen.

Just the bakery, which "of course" is going to be pimped with gingerbread men buttons :0) and other cute stuff.

En de boompjes eronder, met het wegwijs-bordje! Daar zal nog Village op komen te staan :0)

And the trees at the bottom, with the sign which will be saying Village :0)

Ik heb de onderste drie blokken ook al aan elkaar genaaid en inderdaad, zoals gevreesd...het huis met het hekje, waar de lange boom niet van paste, past niet :0(
Morgen maar eens kijken hoe ik dat handig ga oplossen!

I've sewn the bottom three blocks together already and indeed, as feared...the house with the fence and the tall tree that was too tall, is still too tall :0(
Tomorrow I will mull over a good solution for it!

Happy quilting!

7 reacties:

Sis Voorn zei

Ben benieuwd naar de affo ! ;-)

conny's quilts en creaties zei

Wat mooi joh, ik ben benieuwd hoe het geheel eruit gaat zien!

Rennie zei

Zo gaaf wat je laat zien. Ik kan me voorstellen dat je het toch wel een beetje spijtig vindt dat de blokken klaar zijn.

Wilma zei

Wat goed van je, nu alle huisjes al af. Die boom wordt ook wel opgelost, succes ermee.
Nu wachten wij geduldig op de foto van de top.

Marguerite zei

Mooi is het.
Als je een nachtje hebt geslapen komt er vast een oplossing.
Groetjes Marguerite

Jane in Cumbria zei

Ziet er zo enig uit! Je vindt vast wel een oplossing.

Balsemien zei

Wat ziet het er leuk uit! Knus!