dinsdag 19 juni 2012 | By: Judith

bloemenpracht en nog meer

waar zal ik vandaag mee beginnen???
hm, ik denk met...de tuin :-) die staat er zo mooi bij. dat is het voordeel van heel veel regen gevolgd door zon en warmte en dan weer een bak regen...ieder nadeel heeft een voordeel!
de rozen zijn volop aan de bloei:
vooral de treurroos (okè, ik geef het toe, ze 'treuren' niet echt meer bij mij haha) bloeit altijd zo prachtig vol en gaat ook ontzettend lang door!
de Guirlande d'amour heet ie, het is ook al een mooie naam. ik ben wel al in de weer geweest met spuiten want ohohoh, wat heb ik een boel rupsen in de tuin...ze vreten alles binnen no-time kaal!!

verder zijn we ook druk aan het snoeien, want de hagen moeten echt flink terug gesnoeid worden. vooral de buxus neemt flink tijd, want die doen we met de hand en een touwtje voor de hoogte erbij langs. ik hoop dat ik dat vanmiddag/vanavond afkrijg ;)
natuurlijk ben ik ook nog bij grote zus langs geweest en daar hebben we samen met moeders een Baboesjka gemaakt:


ik heb de mijne van uilenstofjes gemaakt...ik ben alleen vergeten wat van die leuke bijpassende lintjes mee te naaien...jammer maar waar. ik denk dat ze mijn nieuwe speldenkussen wordt :-)
vooral dat kapje achterop, ik vind het superschattig!!
en voor de broodnodige inspiratie heb ik wat ontspannende lectuur geleend bij moeders:
een stapel Quiltmania's :-) want ja...Oranje ligt eruit en dan vind ik het persoonlijk lang zo leuk niet meer...de finale straks wel weer, dan zit ik er ook weer voor. voor nu eerst, ach, heb ik weer de avonden tijd voor andere, quilterige dingen!

1 reacties:

hobbyshop fugeltsje zei

Je tuin ziet er geweldig uit nu als in bloei staat. Je hebt er weer heel wat tijd in gestopt zo te zien. Je baboesjka is ook heel leuk geworden met die andorn-it stofjes alleen jammer dat je de lintjes bent vergeten. Grapje.
En al een leuk ideetjes op gedaan uit de quiltmania's,anders heb ik ook nog wel wat ontspannende lectuur voor je. :oD
Gr. Miranda