maandag 21 september 2015 | By: Judith

De tuin in!

Met het blok Garden Paths :o)


drie keer Garden Path
Deze moest ik drie keer maken, dussss....je raadt het al:
                                     
                              Hopla!

Alle bakken met scraps eerst weer ondersteboven *ahum, wel kleur voor kleur, hoor, niet alles tegelijk*

Voor deze blokken heb ik de lichte achtergrond per blok gelijk gehouden, dat leek me mooier voor de eenheid in het blok. De kleine driehoekjes zijn weer van een ander lappie gedaan!

Garden Path 1
Ik probeer bij deze quilt een beetje te variëren met gedekte tinten:

Garden Path 2
En wat lichtere, fellere tinten:

Garden Path 3
Fellere kleuren gebruik ik zelden...Ik vind ze (sommige dan) wel mooi, maar ze horen niet bij "mij" op de één of andere manier ;o).

Toch val ik er wel eens voor en dan gaat er toch zo'n feller lapje mee! Maar telkens weer merk ik, dat de lapjes met de fellere uitstraling moeilijker mijn projecten in gaan. Ze passen ook niet echt bij ons interieur, ik denk dat dat de grootste reden is :o).

Maar: Alles Met Mate werkt ook hierin prima!

PS: ik ben nu bezig met de blokjes van de Orange Peels...en das best een beetje een boel werk: Vormpje op stof tekenen, stof vouwen, vormpje erop en needle turnen maar...tot die puntjes (@#$%^^) (foei, stoute woorden haha!)...Zucht...en daar moet ik er dan lekker veel van maken:7!!!

                   Oefening baart kunst...hierna kan ik dat appliqueren vast (hopelijk) bijna perfect :O)

Happy Quilting, Judith