dinsdag 3 juli 2012 | By: Judith

mooi weer werk

het is hier in Friesland toch best lekker weer! vandaag grotendeels bewolkt, maar oh zo benauwd...
dus wat doe je dan?? juist, je gaat lekker in de tuin zitten :-)
vanmorgen eerst met mijn kop koffie lekker in de zon in de voortuin, waar ik op mijn knie gezelschap kreeg van een grote vlinder...heel gezellig hoor, maar wegvliegen ho maar :-) ik kon opstaan, schudden met mijn broek, blazen...uiteindelijk werd ie er flauw van en ging weer verder zodat ik ook nog wat kon doen ;-)

het mooi weer werk zoals de titel zegt, is (natuurlijk) de hexagonquilt!
een mandje met voorgeknipte lappies en kartonnetjes, net een snoepmandje ;)
stap twee van het proces...tot ze uiteindelijk een echte bloem worden:

zo, daar zijn er weer een paar!! en zo groeit deze quilt gestaag doch zeker :-)

3 reacties:

Klaske zei

Ja het was hier inderdaad benauwd...
Leuk mooi weer werkje;-))

hobbyshop fugeltsje zei

Super Jud die hexagon bloemen. Zo lang jij daar mee door gaat hebben we vast en zeker prachtig mooi warm weer.
Gr. Miranda

Annie Kingma zei

Leuke hexjes.
Ik zat ook heerlijk buiten met mijn hexjes.
Alleen geen blog er van gemaakt.
groetnis Annie