dinsdag 1 november 2011 | By: Judith

update :-)

afgelopen vrijdag ben ik voor het derde jaar begonnen met creatief op de school van mijn zoon. hij zit nu in groep 5, dus heb ik nu groep 5/6. acht kinderen die zin hebben om op vrijdagmiddag van alles te doen wat maar niet saai schoolwerk is :-)
papier machè is mijn ding dit schooljaar.
ze kunnen kiezen uit een leeuw, een draak en een paard. op basis van een ballon, met pootjes van karton en een snuit van karton. de draak heeft zelfs (na de uitdrukkelijke wens van mijn lieve jochie) vleugels gekregen haha!

ik heb de groepen twee keer achter elkaar: eerste week om te papier machè-en en de tweede week om hem mooi te verven :-)
nu heb ik me alleen op mijn allereerste les een beetje in de tijdsbesteding verkeken, dus toen hebben we extra lang doorgewerkt ... en ik moet de pootjes nog een keer opnieuw maken, want die zijn me niet naar de zin.

verder heb ik de top van de mandjes-vaandel in elkaar en heb ik daar vanmiddag de tussenvulling voor gescoord bij zuslief. tja, het heeft zo zijn voordelen dat je zus een webshop is gestart haha ( www.hobbyshopfugeltsje.nl)
wederom was het een kleine kunst om het op de foto te zetten:
maar het is gelukt!
tijd om te sandwichen en quilten! deze keer ga ik hem niet in de ring doen, maar "los" in de hand (bibber), ben benieuwd hoe me dat bevalt!
wordt vervolgd...