dinsdag 8 november 2011 | By: Judith

LOVE SNOW !

zo snel mogelijk begonnen met een patroontje uit het prachtige boek van Bobbin: love snow :-)
het blijft werken met belangstelling! ze ging gelukkig dit keer vrij snel opzij...
dit patroon werkt zooooo lekker! het is heerlijk om te doen. voor de vele kleine stukjes heb ik mijn mandjes met scraps ondersteboven gegooid, dat zoekt makkelijker:
echt, ik kan geen steek zetten, geen stofje uitzoeken zonder de onverdeelde, enthousiaste aandacht van Fester ;-) het is ook ontzettend gezellig, zo met zijn twee.
het vordert lekker snel:


ik ben nu druk bezig met de vierkantjes waarop de letters komen. maar dat laat ik de volgende keer zien!

2 reacties:

hobbyshop fugeltsje zei

Wordt heel erg leuk zus.Je bent maar druk bezig.Oja mam vindt het ook leuk uit zien.Gr.MiK

Els zei

Ziet er al leuk uit! Veel plezier bij het afmaken, groetjes