dinsdag 8 september 2015 | By: Judith

Nog een beetje Green Tea ;0)

LOZENGES

Blok 3 van de Green tea & sweet beans zijn de Lozenges. Hiervan moest ik twee blokken van vier maken, lekker snel en makkelijk, maar zeker niet minder leuk :o)

Lozenges 1
De middenstukjes heb ik uit wat grotere lapjes (restanten) stof geknipt; ze waren net ietsje te groot om uit mijn scraps te kunnen halen.
Alle driehoekjes zijn wel uit mijn scrapbakken gevist.

Lozenges 2
Het enige waarbij ik voor het leggen van de combinaties op heb gelet, was, dat er geen zelfde kleuren aan elkaar gekoppeld werden. Verder was het gewoon grabbelen, passen of er twee uit konden, knippen en naaien :0).

En dan krijg je dus echte scrappies!

Het waren echter niet mijn allereerste Lozenges die ik ooit heb gemaakt, bedacht ik mij tijdens het naaien van deze blokjes!

Vorig jaar ben ik begonnen met de Leader-Ender Challenge van Bonnie Hunter, dat zijn ook Lozenges ;o). Waar zij inmiddels als een hele quilt in Lozenges klaar heeft, ben ik amper een paar blokken onderweg...het is namelijk echt een naaimachine project en daar ben ik op het moment niet veel mee in de weer. Maar, wat in het vat zit verzuurt niet! Alles ligt gewoon klaar om bij mijn volgende naaimachine werk een aantal Lozenges erdoorheen te halen *goed geregeld dacht ik zo*.

Lange Lozenges, Bonnie Hunter stijl
Hoe meer blokjes je maakt, hoe meer zin je krijgt om de top in elkaar te zien...maar daar ben ik nog heel wat blokjes maken van verwijdert!!!

*gelukkig*

Happy Quilting!