zondag 25 januari 2015 | By: Judith

Hallo!! ik ben er weer :0)

Hallo 2015!

Terug van weggeweest...

De foto-quilt ter ere van mijn schoonouders hun 50 jarig (!!!!) huwelijk is af! Dat heeft me enorm veel tijd gekost...vooral het quilten nam veel meer tijd dan gedacht in beslag, omdat ik de quilt vanwege de foto's niet in de ring kon quilten.
Maar hij is af en werd zeer gewaardeerd en hangt te pronken aan de muur :0)

Ik kan hem alleen nog steeds niet laten zien in verband juist met die foto's...

maar neem maar van mij aan dat ie mooi is geworden :0)!!

Back from being gone...

The picture quilt to celebrate my parents-in-law 50 year (!!!!) wedding anniversary is finished! It took me an enormous amount of time...especially the quilting took more time than I had initially thought, because I couldn't quilt it in the ring because of those pictures.
But it is finished and is much appriciated and hangs proudly in place :0)

I just can't show it here because of the pictures...

But you can take it from me that it turned out gorgeous :0)!!



De spiderweb blokken!

Project van vandaag is weer eens wat naaien aan deze heerlijke blokken. Deze was in eerste instantie bedoeld voor mijn schoonouders...tot ik vernam dat mijn schoonmoeder echt helemaal totaal niet van rood houdt :0(

Gelukkig voor mij, want ik vind ze wel mooi!

The spiderweb blocks!

Project of today will be to sew a few more of these lovely blocks. These were the blocks I intended to use for my parents-in-law's quilt...until I found out that my mother-in-law really doesn't like red :0(

Lucky for me, because I DO like them a lot!

Deze liggen al heel lang klaar om mee verder te gaan. Dat had ik toen gedaan, omdat het de laatste van deze lap rode stof was en ik niet per ongeluk deze rood voor iets anders zou gaan gebruiken!
Lekker makkelijk voor nu :0)

These have been waiting ready to go for quit some time now. I precut and glued these to prevent myself from cutting the last of this red fabric into something else!
Easy peasy for now :0)

Mijn grote hoedendoos met jammies erin! Deze is in ieder geval de afgelopen blogvrije maanden flink bijgevuld:

My big box of yummies! This has been loaded up pretty good the past couple of blogless months:

Het grijs met witte hartje is  van de achterkant van de jubileumquilt! Leek mij erg toepasselijk ;)

The gray with white hearts is from the backing of the anniversary quilt!Seemed pretty suitable ;)

Happy quilting!!

nieuwe blog!!

1 reacties:

Quilting Moesje zei

Fijn om weer wat van je te horen ... zien ; 0)
Jammer dat je de quilt niet kan laten zien ...maar gelukkig zijn ze er blij mee :0))

groetjes,
Simone