maandag 17 februari 2014 | By: Judith

problemen met Blogger :0(

problems with Blogger :0(

Ik schijn niet veel meer te kunnen op dit moment met mijn blog, jammer genoeg...er verschijnt bij alles wat ik doe een foutmelding, waarover ze in het helpcentrum ook geen éénduidig antwoord op hebben.
Alles gedaan wat ik weet hoe het te doen en nee, het werkt niet goed...
Kijken of deze blogpost eruit wil :0)

I am having problems with my blog, can't do anything without getting errors and being kicked out :0( Helpcentre doesn't have a real answer so I will have to make do...as well as possible.
Let's see if I can get this post in the air :0)

4 reacties:

yvonne zei

ik heb ook weken stil gestaan kon niets met mijn blog .
Via een tip doe ik het nu via Coogle grome (hoop dat ik het goed opschrijf )
misschien begrijp je het wel .
groetjes yvonne

Anoniem zei

Wat Yvonne hierboven schrijft, met Chrome heb je waarschijnlijk geen problemen met blogger. ;-)

Judith zei

Ik heb inderdaad ook meerdere browsers nu geprobeerd, chrome nog niet trouwens, bedankt voor het meedenken :0) alle hulp is welkom!

Unknown zei

Ik heb het probleem ook gehad,ik werk nu met Google+.
Nu geen problemen meer.