maandag 25 februari 2013 | By: Judith

Het mandje :-)

The basket :-)

Naast geen mooie lapjes kunnen laten liggen, kan ik ook geen leuke mandjes laten staan! Vreselijk, wat een nare gewoonte...NIET :0)
Mandjes en doosjes en bakjes...ik kan er geen genoeg van hebben om allerlei dingetjes-projectjes-verzamelingen in te bewaren.

Along with the disabilty to leave alone pretty fabric, i can't get passed cute baskets! Dreadful, what a nasty habbit...NOT :0)
Baskets and boxes and tins...i can't have enough of them to keep things-projects-collections in.

Het kleinste, nee niet waar...één van de kleinste mandjes uit mijn verzameling! Hm, mandjes verzameling...misschien een mandje vinden om de mandjes in te verzamelen ;0)
Ik heb hem ontworpen om voor mij zo handig mogelijk te zijn. Eerst alle artikelen opgeschreven die IK erin nodig heb, daarna tekenen en daarna maken :-)

The smallest, no that's not true...one of my smallest baskets! hm, basket collection...perhaps i must find a basket to keep my basket-collection in ;0)
I designed it so that it suited me the best. First i wrote down all the items I needed to keep in it, then i drew and made :-)

Mijn grote ronde mand. Heerlijk! Er kan lekker veel in :-) En dat hengsel...noem me een romanticus, maar ik vind een hengsel zo charmant aan een mand! Het maakt voor mij een mand echt een mand :0)

My big round basket. Love it! I can put so much stuff in it :-) And the handle...call me a romantic, but a handle on a basket i find so charming! It makes the basket a real Basket :0)

Zelfde mand ( dat krijg je ervan als je er niet meteen meerdere van meeneemt...) andere voering.
Het rood-witte ruitje vond ik zo lief, echt iets voor een mandje :-)

Same basket ( that's what you get when you don't take more then one home with you...) other inside-cover.
The red-white blocks are so sweet, really basket-like fabric :-)

2 reacties:

Klaske zei

Heej wat een lief mandje, leuk gemaakt!

Judith zei

dank je :-)