donderdag 3 januari 2013 | By: Judith

een nieuw jaar

tijd voor verandering :-)
altijd leuk om te doen!
wat gaat er veranderen, dan?
nou...
mijn blog :-)

weer eens een beetje opfrissen zo in het nieuwe jaar.

niet alles in 1 keer, want dan raak ik mijn inspiratie een beetje kwijt ;0)

dus telkens als ik iets bedacht heb om te veranderen, dan doe ik het dan.

er zijn al een paar kleine dingetjes verandert...

waar gaat 2013 allemaal over??
hmm...
de dansende dames in ieder geval!
het echte begin is er, WOEHOE!!
ik heb een oude dekbedovertrek gebruikt...lekker makkelijk...dacht ik...
waarom dat nooit helemaal zo gaat als ik dat wil, weet ik eigenlijk niet.
wat dan?

een rechte lijn ergens tekenen...werkelijk...nachtmerries krijg ik er van ;) daarom heb ik dit ook lang, lang laten liggen!

maar ja, ik werd toch wel errug benieuwd naar de dames op de ondergrond, dus die dansvloer...tja, ik moest er nu echt aan beginnen.
eerst helemaal gestreken, die rare randjes. daarna dubbel gevouwen en nog een keer en toen goed strijken, zodat er duidelijke vouwen in kwamen. die overgetrokken met mijn blauwe stift...

( wat echt NIET makkelijk ging als er een kat met een superduik op je platgelegde stof neerkomt en het aanvalt alsof ze een flinke prooi te pakken heeft, kan ik jullie verzekeren haha!)

maar het is gelukt en de eerste dames zitten op de dansvloer geprikt. en ach, wat is dat dan leuk en inspirerend om zo'n vordering te zien!!

en natuurlijk ook even de al gemaakte versieringen erbij gelegd:
ook dit was weer zo'n moment dat ik HEEL snel moest, want mijn grote ster werd ontvoerd en overmeesterd ;0)

zo, dat was het voor nu!!!

quilt ze :-)

3 reacties:

Wilma Kuin zei

Oh dat ziet er toch al goed uit!!

Marguerite zei

Spannend hoor!
Ben benieuwd naar het eindresultaat maar dat duurt nog wel een poosje.
Groetjes Marguerite

Bed, breakfast en quilts zei

ik zou eens een dwangbuisje voor die kat quilten, alleen voor de momenten dat je hem ècht niet kunt gebruiken natuurlijk!