dinsdag 21 februari 2012 | By: Judith

weer zin in allerlei werkjes :-)

natuurlijk de Dixie Chickens van Meme Quilts:
"eventjes" in een namiddag het blok afgetekend en de applicaties overgenomen op dubbelzijdig plakvlies...wat ik dat toch onwijs handig spul! je ziet meteen hoe je combi's eruitzien, het zit vast en je hoeft alleen nog maar lekkere kleurtjes DMC  uit te zoeken om mee te festoneren :-)
en dan weer even een paar uurtjes lekker relaxt naaien en dan ben je al zover:
weer op zijn zij...en daarna goed om!
Jeej, bedankt voor de tip in één van mijn vorige berichtjes!!!!
moet nog een aantal dingetjes festoneren, maar ik kreeg last van mijn pols :-( dus maar even een ander werkje opgepakt :-)
het project van de quiltgroep. de laatste les is geweest, dus op naar de slotmiddag met show&lots of tell!!
ik wil er nog kleine sterren ook op appliqueren, in een spannende andere kleur, anders blijft ie zo flets...
daarvoor heb ik van die geweldige mallen gekocht bij Kwibbels (daar komt ook de Dixie Chickens weg BTW)
hm, beetje onduidelijk nog. het zijn allemaal verschillende groottes van één vorm ster, erg handig! ik heb ze ook in harten :-)
helemaal klaar met het middenstuk appliqueren:
lekker verfomfaaid van het naaien :-)

al met al was ik erg tevreden over mijn productieve dagje! wat voelt dat dan fijn!
nu aan een welverdiend bakje thee :-)
fijne avond!