dinsdag 28 februari 2012 | By: Judith

Dixie Update :-)

het gaat zo lekker!
blok 3 alweer bijna klaar van de Chickens ( op de foto nog niet, maar in het echt wel ;-) )
het gaat hartstikke snel...moet ook wel, want ik wil hem met de Pasen hebben hangen en ik wil hem laten zien op de slotmiddag van de quiltgroep.

het weer gaat hier van heerlijk weer op zaterdagochtend naar bewolkt maar droog op maandagochtend en vandaag heeft het hier de hele dag gemiezerd :( bah weer...
goed quiltweer!!!
het grote speldenkussen, welke ik op de Handwerkbeurs had gekocht, heb ik ook helemaal af nu:
lekker groot!

volgende knutselklus deze avond is...kleuren met zoonlief :-)
fijne avond!

1 reacties:

heleen zei

Hoi Judith. Op mijn blog heb ik een award voor je achtergelaten. Ik moet hem doorgeven aan blogs die ik leuk vind om te volgen en daar hoort die van jou ook bij.
Ik hoop dat je het leuk vindt?

Groeten

heleen