zaterdag 3 december 2011 | By: Judith

donkere dag

half 10 geweest inmiddels en nog heb ik alle lichten aan in huis...heerlijk, die donkere decembermaand!
we zitten hier nu nog in de Sintvoorbereidingen, die morgen en overmorgen gevierd gaan worden, maar daarna...ja, dan gaan we voor de kerst!
de eerste kerstversieringen voor dit jaar zijn gekocht:


zou ik iets met engelen hebben???? en dit zijn niet de enigen die ik heb, natuurlijk. afgelopen jaren zijn er ook al engelen in huis geweest :-)

verder ben ik druk bezig met van alles en net niets...
ik wil dan ineens zoveel tegelijk doen, dat er me niets meer uit de handen komt (zucht). wel ben ik bezig met de Santa Train!

zijn wielen (zes) moeten er nog onder en dan nog in ieder geval twee wagonnetjes (die heb ik al "ontworpen") en dan is de bedoeling dat ie onder de kerstboom komt te staan.
dat vind ik zoiets kersterigs: een treintje onder een kerstboom!
zal wel met die leuke Coca Cola reclames te maken hebben haha!

op 15 december gaat het huisjesquiltproject (wauw, lang scrabblewoord of galgje ;-) ) van start! klik op het icoontje om naar de betreffende superpopulaire blog te gaan en doe gezellig mee!!!!!