zaterdag 8 oktober 2011 | By: Judith

Spannend...een helemaal nieuw project!

vandaag ( zeg maar vanavond ) heb ik mijn eigen Blog opgezet! da's nogal eens een ander project dan een patch-lap maken...
in deze blog ga ik proberen te laten zien waar ik mee bezig ben, wat mij enthousiast maakt en eigenlijk alles wat ik leuk vind.
ik heb een aantal grote voorbeelden in Quiltland!
Supergoof vind ik een fantastische blogger met de meest geweldige creaties.
Ellie, van Ellies Quiltplace...op haar blog ben ik terecht gekomen toen ik op zoek ging naar informatie over met de hand werken.
Lynette Anderson, ook al zo leuk!
en dan zijn er nog vele...allemaal namen die hier waarschijnlijk toch wel eens voorbij gaan komen.
om een indruk te geven van mijn werk volgen er een paar foto's:
   mijn allereerste affo! een heerlijke deken voor mijn zoon.
het dorpje op de Noordpool, een heerlijke sfeervolle applicatiequilt over mijn favoriete tijd van het jaar!

                                                en een ster voor mijn eigen kerst sampler!