donderdag 13 oktober 2011 | By: Judith

Mijn Hobbyhoek :-)

ik heb een heuse, echte hobbyhoek...helemaal van mij alleen...nou vooruit: en van mijn kat Fester :-).

mijn pop van een jaartje of 10. ze is, net als veel andere katten zoals ik op vele blogs lees, gek op quilts. vooral als ik er nog mee bezig ben...
ze heeft haar eigen quiltje op mijn werktafel. één die ik nooit helemaal af heb mogen maken van haar; ze had hem al ingenomen :-P
mijn hobbyhoek is helemaal (niet dat het zo'n groot huis is, hoor) op zolder. met twee ramen, waardoor wij uitzicht hebben op mijn tuin, daar beneden en de straat waarin wij wonen. er is altijd wel iets te zien, dus.
het is heerlijk rustgevend om daar met zijn tweetjes te zitten en wat te werken. tot Fester vindt dat het speeltijd is en er dan met mijn draden (meestal inclusief naald, jakkie) of stofjes vandoor gaat. of gewoon knus spinnend pontificaal op mijn werk gaat liggen en dan kijkt ze me zoooooo gezellig aan, tja, dan smelt je en werk je niet meer haha!