donderdag 12 juni 2014 | By: Judith

Bloggen, hoe werkt dat ook alweer??

Blogging, how does it work again??

Was ik weer :0)
Tijd vliegt!
Druk, druk...

Allemaal excuses, die allemaal waar zijn ;)

Wat is er nog allemaal gebeurt?
Nou, ik ben jarig geweest en ik heb hele leuke en lieve cadeaus gekregen! Waaronder een nieuw fototoestel waarmee de volgende foto's allemaal gemaakt zijn :0)
Druk in de oefenfase, zeg maar!

I am back :0)
Time flies!
Busy, busy...

All excuses, which are all true ;)

What has been going on?
Well, I had my birthday and I got the most lovely and loving gifts! Among which was a new camera and I made all the following pics with it :0)
I am in the practise fase, so to speak!


Allemaal heerlijke lapjes en knoopjes :0)
En garen! Want dat vliegt er nu doorheen, met mijn nieuwe machine!

All delicious fabrics and buttons :0)
And thread! Because it flies off me now I have a new machine!

Nog meer knoopjes; ideaal voor zoveel leuke details en versieringen :0) Ben ik heel blij mee!!

More buttons; ideal for embellishing :0) So happy with that!!

Maskertjes en zeepjes, om heerlijk te badderen :0) Ze ruiken ook zo lekker! Je zou ze bijna op willen eten ;0)

Masks and soap, to put in my bath :0) They smell delicious! You would almost want to eat them ;0)

En schattige vaasjes, met bloemetjes. Die moest natuurlijk even met de grote bloementuin op de foto! Mooi moment om eens even een beetje te oefenen met mijn Eos :0)

And cute little vases, with flowers. They had to model with the big flowergarden, of course! Good time to practise a little bit with my Eos :0)

Huh? De B52???
Ja, ze mocht weer even uit het bejaardenhuis ;)
Er zat ineens een raar geluid in de motor van Pinky, dus, hup, alles uit en direct naar de reparateur!!
Inmiddels heb ik haar zonet weer opgehaald! Ben benieuwd of het opgelost is...
Moest ik nog rennen ook, zo voorbij de parkeerwachters! Dat zal er grappig uitgezien hebben: vrouw met naaimachine, rennend om de parkeerwachters in te halen en voor te blijven haha!
Mijn kaartje was namelijk net afgelopen...Ik was op tijd, pfieuw!!

Huh? The old B52??
Yes, she came out of retirement to play with me ;)
All of a sudden Pinky had a funny noise, so I picked her right up and took her to the repair people!!
I got to pick her back up this morning! Hope everything is in working order now...
Had to sprint too, right past the parking police! That must have looked hilarious: woman with sewing machine running to pass the police and keep ahead of them haha!
My ticket just ran out...I made on time, pfieuw!!

Straks weer fijn naaien op Pinky :0)
Alhoewel ik moet toegeven, dat mijn oude dame me uitstekend geholpen heeft de afgelopen twee weken! Nu mag ze weer uitrusten ;)

Later I get to sew on Pinky again :0)
Although I have to say, my old lady helped me out very well the past two weels!
Now she gets to enjoy retirement again ;)

Happy quilting!!
nieuwe blog!!

3 reacties:

Ieke78 zei

Alsnog gefekiciteerd met je verjaardag!

Julia zei

Hahaha die actie had ik wel willen zien!
Dat neemt niet weg dat ik mij er sowieso al een redelijke voorstelling van heb ;-)

Julia zei

Hahaha die actie had ik wel willen zien!
Dat neemt niet weg dat ik mij er sowieso al een redelijke voorstelling van heb ;-)