zondag 19 januari 2014 | By: Judith

Een spontaan cadeautje!

A spontaneous gift!

Eerst mijn zus, daarna mijn moeder en ik maar niet...ik was er ook niet hard naar op zoek maar het bleef wel in mijn gedachten voor het geval dat ik er tegen één aan zou lopen.

First my sister, then my mother, but not me...I wasn't looking very hard but it stayed in my mind just in case I would run into one someday.

Een houten naaikoffer!!!
Yeah!
Het is een opknapper, maar dat wilde ik ook graag :0)
Oh zo spannend: eerst schuren en poetsen, dan verven...welke kleur??? En wat zal ik er in doen? En bij de Xenos hebben ze van die leuke porceleinen knopjes die er op kunnen :0)
Hij is nu eerst lekker aan het drogen want hij was een beetje vochtig, maar morgen...morgen ga ik ermee aan de slag!
Ik kijk er nu al naar uit :0)

A wooden sewingbox!!
Yeah!
It needs a bit of fixing but I don't mind :0)
Oh so exciting: sanding and cleaning, then a lick of paint...which color??? And what to put in it? And there's a store that sells porcelain knobs for the lids :0)
He is now drying because he was a bit damp, but tomorrow...tomorrow I am going to play with him!
I'm already looking forward to it :0)


MET HARTELIJKE LIEVE DANKBARE DANK AAN MIJN PAP!!

WITH SWEET GRATEFUL THANKS TO MY DAD!!

Happy quilting :0)

6 reacties:

Marguerite zei

Heb er laatst ook eentje opgeknapt zo leuk om te doen. Daarna weggegeven, want ja ik had er al twee. En om mijn hele huis er mee vol te zetten. Hahaha...
Ben benieuwd welke kleur je hem gaat geven. Wil je niet te veel werk hebben dan zou ik Annie Sloan verf gebruiken. Ga je als een speer.
Hou je in de gaten. hahaha...

Wilma zei

Ha leuk project! veel plezier en geluk ermee. Ik ben ook benieuwd welke kleur je deze schat gaat geven.

Annie Kingma zei

Heb er ook eentje al jaren in gebruik
Nog in de antieke eikenhouten kleur
Groetnis Annie

Sis Voorn zei

Lekker maandagproject !
Het grappige is dat ik dit weekend ook aan een *opbergiets* voor mijn spulletjes zat te denken.... het doosje vat het niet meer ;))
En alles rommelt zo door elkaar...

hobbyshop fugeltsje zei

He hè zij heeft er eindelijk ook één. En mooi dat is. Hij wordt waarschijnlijk nog mooier zo te lezen. Ja het helpt toch wel dat onze pap de rommelmarkten afloopt.
Heel veel plezier met je naaidoos op pootjes. ;0D
Gr.Miranda

Klaske zei

Ik heb er ook nog eentje te staan, word tijd dat ik die ook in gebruik ga nemen.. Ga jij zaterdag ook naar de open dag van je zus? Misschien kom ik je er dan tegen!