woensdag 11 september 2013 | By: Judith

Het lijkt al bijna herfst :0)

It almost looks like fall :0)

De top van de maple leafs zit in elkaar! Ik heb hem klein gehouden: 27"x 27" en de bedoeling is om hem ergens op te hangen.
Over een rand eromheen ben ik nog in twijfel...eerst maar eens kijken of ik leuke stof daarvoor kan vinden :0)

The top of the maple leafs is done! I kept it small: 27"x 27"and I plan to hang it somewhere.
I'm still poundering over adding a border...first I will check for a fitting fabric :0)


Het viel me van mezelf niet af, dat ik de puntjes zo goed heb gekregen :0) best een beetje trots op mezelf nu *U*

I surprised myself with the points coming so neatly together :0) I am kinda proud of myself now *U*


Happy quilting!

2 reacties:

ineke zei

Leuke top en na nadere inspectie je puntjes zijn echt heel erg mooi, mag je trots op zijn hoor. Fijne avond ineke

Wilma zei

Wat een gezellig quiltje wordt dit, past helemaal bij "nu".
groetjes
Wilma