woensdag 17 oktober 2012 | By: Judith

penny pocket

vandaag was ik even aan het surfen op internet en ik kwam weer eens uit bij de gratis patronen van stoffenfabrikant Lecien.
ik vind hun stoffen fantastisch! ze hebben o.a. Lynette Anderson als designer.
maar ook Monica Solorio-Snow.

een jaar of wat terug had ik haar blog al eens gevonden, maar daarna vergeten/kwijtgeraakt. in ieder geval was ik haar even "vergeten".

tot ik dus weer op Lecien keek en dat geweldig leuke patroon van haar weer zag Happy Lantarns :-) zo ontzettend leuk. ik had hem destijds meteen geprint en opzij gelegd.
nu dacht ik dus: ik ga weer eens haar blog en aanverwanten bekijken.
zij heeft een heel leuke, spontane, ontzettend grappige schrijfstijl :0) dus ik was meteen weer fan!
en op haar blog trof ik dit gratis patroontje:
het is een pocket, een zakje dus. zij heeft een heel kleurrijk stofgebruik, ik niet maar dat is het leuke van onze hobby: we maken het gewoon naar onze eigen smaak :)
http://thehappyzombie.com/

mocht je ook eens willen kijken, klik dan op bovenstaande link. daar vindt je alles over haar!

mijn mini quiltje heeft een 'officiële' naam nu: MERRY MINI X-MAS!!!