donderdag 19 januari 2012 | By: Judith

wat ik zoal aan het doen ben

van alles, eigenlijk.
de hype voor het afmaken is nog steeds gaande ;-). ik heb de sashings voor de Home Sweet Home uitgedacht en die ben ik druk aan het aanzetten...wat helaas niet zonder slag of stoot gaat. maar al doende vordert het gestaag!

soms wil het dan ook gewoon niet meer. gistermiddag kreeg ik met geen mogelijkheid de middelste sashing passend op de onderste twee blokken...na het avondeten lukte het zomaar??? ik zie het dan even niet meer, dus na een heleboel getwijfel (zal ik hem dan maar even een tijdje opbergen (wat gelijk staat aan: waarschijnlijk eind dit jaar weer eens tevoorschijn halen) of toch nog 1 keer proberen) heb ik voor het laatste gekozen (vanwege dat ie anders een hele lange tijd niet aangeraakt zou worden ;O) ).
en als het er dan naar voldoening opzit, dan heb ik ook weer zin om verder te gaan...en daar gaat het natuurlijk wel op bij projecten af maken :-).

zoonlief heeft mijn geknutsel en gefrutsel gefotograveerd (gefotograFeert???):
jammer genoeg heb ik geen foto van zijn geknutsel:
Skylanders inkleuren, die mama ooh zooo lief heeft nagetekend van de Grote Poster!
ik was daar trouwens aan het knippen voor de huisjes ;-)