dinsdag 1 juli 2014 | By: Judith

Wonky Wishes en een Hexie idee :0)

Wonky Wishes and a Hexie idea :0)

Maar daar ga ik nog niets over vertellen, behalve dan dat ik gezellig met gekleurde papieren Hexies aan het rondschuiven ben op mijn schuimrubberen ondergrond :0)

But I won't tell anything about that, other than that I am shuffling happily with colored paper hexies on my foamboard :0)

De Wonky:

De laatste vier blokken liggen klaar voor de laatste rij die ik ga toevoegen!

The last four blocks are ready for the last row I am going to sew on it!

De telefoonboekpapieren ondergrond voor de sashings liggen gesneden klaar voor hun werk, alle negen :0)

The phonebook paper foundation is ready cut for making the sashings, all nine of them :0)

De bak met lichte strips: check!

The drawer with light strips: check!

Pinky ingesteld en ingenaaid op een kleine steek!

Pinky adjusted to a small stitch!

Klaar staat alles om morgen een begin te maken met de laatste sashings :0)

Grappige ontwikkeling:
Vond ik aan het begin van deze quilt alles nog vreemd, moeizaam en langzaam gaan...nu doe ik het allemaal bijna gedachteloos haha!
Vond ik aan het begin van deze quilt het hele idee van Leaders&Enders onbegrijpelijk...nu naai ik wat me maar voor handen komt erachteraan, om maar iets in de machine te hebben, zoals de gymtas van zoonlief, waar de naad los van was ;0)

Heerlijk, om zo zelf terug te kunnen zien hoeveel je allemaal geleerd hebt tijdens zo'n project!

Everything is ready to sit down and sew the last sashings :0)

Funny development:
In the start of making this quilt I had a hard time finding out what worked best for me, it all was slow and weird...
And now I make it almost without thinking about it haha!
Had I trouble with the whole Leaders&Enders concept in the beginning...now I Run through the machine whatever is on hand to keep something under the needle, like the gymbag of my son for mending a seam :0)

I love seeing my own progress in learning with this quilt!

Happy quilting!!
nieuwe blog!!

1 reacties:

Marijke zei

Mooi je sterren quilt, veel plezier met de afwerking ervan!
groetjes van Marijke