donderdag 16 januari 2014 | By: Judith

Een "stille" hint

A "silent" clue

Volgens mij wil ze iets van me LOL!
Bijna had ze mijn naald in haar bips, maar het ging net goed ;0)

I have the feeling that she wants something from me LOL!
Almost stuck my needle in her behind, but all ended well ;0)


En nee, het werk was klaar: aai mij!!

Dankzij een hoofdpijn probleempje is het even wat rustiger op handwerkgebied en op mijn blog...hopelijk volgende week weer beter!!

And no, Work was finished: cuddle me!!

Due to a bit of a headache problem it has been kind of slow with my crafting and with my blog....next week I hope to be back full on!!


Happy quilting :0)

6 reacties:

Klaske zei

Poes weet wel wat goed voor je is! Beterschap met je hoofd!

Judith zei

Hoofdpijn, praat mij er niet van, als ik ergens door geplaagd word is het dat wel. Beterschap! Enne alvast een fijn weekend,

Rennie zei

Zit het in de lucht of zo? Ik word er ook door geplaagd. Kroel maar lekker met haar dat werkt heilzaam.

Saskia Smit zei

Beterschap. Zo erg om niks te kunnen doen met een niet mee werkend hoofd.

Wilma zei

Ach die poezebeesten zorgen altijd goed voor je, ze zorgen voor je ontspanning.... geef er maar aan toe.
Sterkte met je hoofdpijn.

Dzjiedzjee zei

Hmm.. Beterschap! Heb ik laatst ook gehad. Een paar dagen wel. Virus?

Folle lok en seine! ;-)
Gert Jan Hermus
dzjiedzjee.blogspot.com