maandag 17 september 2012 | By: Judith

de top is af !!

wat een ontzettend leuk werkje was dit!! en nu net de derde en laatste rij aan de top gezet, omdat ik hem af wilde zien :-)
hij is van "ver" weg, maar dat lukte zo in de avond niet anders. morgen nog maar 1 doen, bij daglicht, dan kan hij op de grond liggen en kan ik er beter op inzoomen :-)
nu eerst maar zo:

nadat ik alle paneeltjes een randje had gegeven op een inlegvel, moest ik ze nog tot een top maken. daarvoor heb ik alle paneeltjes vergroot tot 19X19 cm...anderen doen dit waarschijnlijk heel handig in één keer, maar ja...ik niet haha!
ik ben zo wijs met het resultaat!
de top is vrolijk, niet te kersterig dus kan de hele decembermaand zonder gêne hangen ;) waarschijnlijk al eerder en langer...
morgen de achterkant uitzoeken, een simpel quiltpatroon op tekenen en dan kan hij gedubbeld en gequilt worden!

als deze niet voor december klaar is...dan weet ik het ook niet meer :-)

3 reacties:

Marguerite zei

Bij mij zou die ook nu al opgehangen worden hoor!!
Je mag er mee pronken.
Groetjes Marguerite

Anoniem zei

Hij is schitterend geworden.

mieke zei

Druk, maar wel leuk.
Een leuk winterkleed.