maandag 6 augustus 2012 | By: Judith

Voorbereidingen

voor onze zomervakantie :-)
extra malletjes tekenen en knippen...
extra lapjes voor om de malletjes...
en een flinke, nog steeds groeiende stapel hexjes, klaar om mee te nemen, zodat ik op vakantie (mocht ik eraan toekomen) een aantal bloemen kan maken om na de vakantie weer in de bloementuin te zetten :-)

verder gaat ook mee:

jazeker! de vingerhoedjes gaan ook mee! vorig jaar voor de vakantie mee begonnen en nu gaan ze gewoon weer mee...met wat extra lappies om eventueel nog wat nieuwe hoedjes uit te kunnen knippen.
en als ik niet in het water lig, een mooi stadje bewonder, niet aan het lezen ben en niet aan het patchen ben:
mijn favoriete vakantiepuzzelboekje :-)

ps: mocht ik het echt te warm gaan vinden, dan heb ik ook nog een klein verkoelend werkje mee...

2 reacties:

Kiekplaotiesenzo zei

nou goeie plannen, hexjes maken is ook echt iets om in de vakantie te doen en je hebt alles goed voorbereid zo te zien. een fijne vakantie gewenst, groetjes, Diny

Annie Kingma zei

Leuke werkjes, al je het allemaal gaat doen, mag je wel een lange vakantie hebben.
Maar toch stel je voor zoveel regen als vandaag. Wens het je niet hoor, heel fijne vakantie, geniet en kom gezond weer thuis.
Groetnis Annie