vrijdag 4 november 2011 | By: Judith

van alles wat

Gisteren de hele dag op de Kreadoe in Utrecht rondgeslenterd...poe, dat voel je in benen ;-)
er is altijd zoveel te zien daar! en van alles en nog wat. natuurlijk kijk ik het liefst bij de stands met spullen om te patchen en quilten, maar even sneupen bij andere hobbies is ook leuk.
en ja, eigenlijk gebruik je ook heel veel verschillende dingen bij quilten. tenminste, ik wel :-)
dus gisteren ook uitgebreid bij de kralen en hangertjes gekeken.
kaarten maken heb ik ook heeeeeeeeel lang gedaan, maar ik doe het nu eigenlijk niet of nauwelijks meer...
genoeg gekocht in ieder geval haha!
ik heb gericht gezocht naar leuke stofjes voor het "Love snow" project van Bobbin en dat is gelukt! joepie!
wat is dat toch fijn, zoeken naar die leukste stofjes voor zo'n project! heb er zoveel zin nu in om mee te beginnen, maar ik moet nog even geduld hebben...
verder allemaal leuke hangertjes om de quilts mee op te vrolijken:
er zitten ook platte houten figuurtjes bij, die gaan ook gerust een knus plekje ergens krijgen;-) en is het niet dit jaar dan toch zeker volgend jaar!
ook heb ik voor het eerst fimo klei gekocht, met wat vormpjes erbij om ze uit te drukken:
kom ik er alleen in de bus naar huis achter dat de wit geen wit is maar transparant...dacht ik zo goed opgelet te hebben haha. maar het geeft niet!
en verder nog wat lieve kerststofjes, want daar kun je nooit genoeg van hebben. en een karton met kerstlintjes, ook al zo ontzettend schattig en een klein borduurtje van een sneeuwpop en, en, en...

natuurlijk...iets om alles in te doen!
tjonge, het was weer een geslaagde dag!

vandaag is het ook weer vrijdag (ja, echt waar ;-) ) dus creatief op school. ik heb maar wat voorwerk gedaan, want die drie kwartier is echt te kort!

wat zien we?
nou, een bak vol pootjes en een rijtje paardenstaarten :-)
vanmiddag is het schildermiddag voor de eerste groep. ik zou er eigenlijk eens aan moeten denken daar ook een foto van te maken...hm, hopelijk vanmiddag!

vergeet ik daar zomaar nog te vertellen over mijn kerstfiguren-chocolade (maar voor mij glazuur) mal!
het is dat doorzichtige ding op één van de foto's hierboven. eigenlijk om gesmolten chocola in om te vormen (ook heerlijk) maar ik ga ze maken met gekleurd glazuur!
volgt vast en zeker ook een foto van!
zo, dat was het voor vandaag weer :-)